miercuri, 1 aprilie 2009

Alte detalii

Buna, Victoria, si bine ai venit!

Am inceput intai sa iti raspund cu un comentariu. Cand am vazut ca sunt foarte multe informatii si explicatii, am decis sa scriu un post separat. :)

Dupa cum ai putut vedea, aceasta idee este la inceput. Eu deja am inceput sa o promovez peste tot, in curand voi inscrie acest blog si in diferite directoare.

Ideea este urmatoarea: la noi in tara nu exista multe blog-uri sau site-uri personale cu tema principala gradinaritul. Eu am gasit doar 2. Al tau si al Elisei. De altfel i-am scris si ei. Pe blog-ul meu de gradinarit, Creata la Cub, vei vedea cate link-uri am in blogroll. Dar niciunul nu este din Romania.

Mai mult decat atat, fiind atat de putine si de greu de gasit (pana am dat de voi, am pierdut cateva ore cu research-ul), m-am gandit ca Blog Directorul de Gradinarit sa adune toate aceste site-uri intr-un singur loc. Unui iubitor de plante, unui gradinar amator sau chiar unui gradinar pasionat sa ii fie, astfel, mult mai usor cand este in cautarea unor informatii.

Vreau sa cresc acest blog, pentru ca este bazat pe o idee originala si vreau sa il fac extrem de puternic, astfel incat, la un moment dat, sa aduca beneficii. Si nu ma refer numai la beneficii proprii, ci si pentru cei care fac parte din aceasta comunitate la momentul respectiv.

Pentru ca sunt la inceput, singurul lucru pe care pot sa il pretind este sa facem link exchange, adica cei care se inscriu sa puna la schimb link-ul Blog Director intr-un loc vizibil, cu mentiunea ca sunt prezenti aici. Asta numai in cazul in care nu exista alt tip de publicitate pe blog-ul/site-ul celui care se inscrie (este permis numai Google Ads).

Daca acel blog/site are alte forme de publicitate, atunci vom incheia un parteneriat punctual. Varianta valabila si pentru cei care vor sa fie prezenti aici in scopuri comerciale (reprezinta o firma, vand seminte, isi ofera diverse servicii etc.).

Ulterior, voi adauga si alte variante de colaborare. Ca, de exemplu, articole platite, pentru ca, nu-i asa?, este totusi un blog, recomandari speciale, bannere, poze etc.

Initial, pana sa incep sa caut blog-uri/site-uri cu tema principala gradinaritul, ma gandeam ca primii 10 inscrisi sa beneficieze de gratuitate pe viata, orice fel de forma de promovare ar alege pe blog-ul/site-ul personal in viitor. Ca un fel de "membri fondatori", sa zicem. Apoi, vazand ca am gasit doar 2 blog-uri mari si late, am renuntat la idee. Acum vreau sa acord aceasta facilitate primilor trei inscrisi!

Ca sa fie atractiv si lumea sa vina sa citeasca si astfel sa vada link-urile membrilor, eu voi adauga continut relevant, informatii generale, fotografii, exact ca pe un blog adevarat.

Repet, acesta este doar inceputul, nu inseamna ca vor exista multe beneficii pe termen scurt, dar nimeni nu a inceput cu 100 membri sau cu 1.000.000 dolari, hehe!

Asa ca va invit pe toti sa va inscrieti pe Blog Director, si, daca nu aveti inca un blog sau un site despre gradinarit, sa il faceti cat mai repede!

3 comments:

Cristina spunea...

Intrebare: pot sa ma inscriu si eu cu blog-ul?
Ca pana una-alta, imi si plac la nebunie florile si plantele si chiar daca nu am curte sau gradina (cea de la bloc nu se pune ca ies vecinii cu caini si nu imi vine sa amenajez printre dejectii), flori am si le iubesc si le inmultesc iar ele ma rasplatesc prin frumusetea lor sau prin florile pe care le fac...

O gradina imi doresc foarte mult, in fata unei case... Este ceva realizabil deci oricum trebuie sa fiu si informata atunci cand o voi avea, nu? ;)

Ce pot afla, ce mi se cere, ce ma intereseaza, ce am sau voi avea - toate vor fi postate pe blog. Si cate o iesire din cand in cand nu strica... Mai vedem ce au si altii prin curte sau gradina, nu?

Unknown spunea...

Absolut! Blog-urile care se inscriu pe Blog Director nu trebuie sa aiba continut 100% legat de gradinarit. Iar gradinarit putem considera si ingrijirea plantelor, florilor/arbustilor/legumelor din balcon.

Stii cum se spune... ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se intample! Gradina in fata casei e telul suprem pentru gradinarul amator, dar el deja trebuie sa stie multe lucruri.

Daca doresti sa te inscrii, imi poti trimite numele sub care vrei sa fie afisat blog-ul tau. De asemenea, o sa te rog sa pui link-ul Blog Director la tine pe blog.

Daca ai chef, timp si iti placere, poti contribui si pe Blog Director cu articole de interes general.

Eu astept prima inscriere, ca sa fac lansarea oficiala, apoi voi incepe sa adaug si continut (articole, link-uri, fotografii).

David Octavian spunea...

Buna dimineata.
Deci,linkul blogului meu este:
http://GradinaPasiuneaMea.blogspot.com , iar eu ma numesc Victoria.Sper sa fie cu noroc,si sa adunam cat mai multi gradinari si iubitori de flori si natura.

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2009 Blog Director de Gradinarit
Designed by csstemplatesmarket
Converted to Blogger by BloggerThemes.Net