duminică, 26 aprilie 2009

Avem un nou membru Blog Director de Gradinarit!

Simona a onorat invitatia pe care i-am lansat-o si s-a decis sa se alature comunitatii noastre de pasionati intr-ale gradinaritului!

Sa ii uram "Bun venit!" si sa incercam sa incalzim putin atmosfera pe aici prin cateva mesaje, ce ziceti?

Cand o sa vizitati blog-ul ei, o sa observati cate fotografii frumoase si sugestive posteaza si o sa prindeti drag de gradina ei.


In urmatorul post voi vorbi despre uneltele necesare intr-o gradina, la ce ne ajuta, preturile acestora, probleme uzuale, intretinere si manevrare.

2 comments:

David Octavian spunea...

Bun venit in comunitate Simona.Scuze pentru intarziere ,dar cu atata treaba in gradina,abia mai am timp sa respir.
Acum sunt la stadiul de plantat rasaduri.Diseara voi posta si eu pe blogul meu ce am mai facut zilele astea.Va imbratisez pe toate si va doresc o zi minunata.

gradinarul croitor de vise spunea...

Frumoase flori, Simona! Ce-ar fi sa ne scrii cum le ingrijesti, care e povestea lor... A! Si am vazut ca ai si gugustiuci si pisici!

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2009 Blog Director de Gradinarit
Designed by csstemplatesmarket
Converted to Blogger by BloggerThemes.Net