vineri, 5 iunie 2009

Avem un nou membru Blog Director de Gradinarit!

Vicky mi-a trimis un mail si mi-a spus ca site-ul lui Mihai este un posibil membru al comunitatii noastre. Asa ca i-am trimis un comentariu si intr-o ora am primit inscrierea site-ului lui Mihai in Blog Director de Gradinarit.

Ii multumesc ca a acceptat invitatia noastra si ii urez "Bun Venit!" in mod oficial. :)

Pe site-ul lui veti gasi informatii si fotografii cu si despre rosii ecologice. Mi se pare absolut interesant, mai ales ca anul acesta este primul an in care am pus si eu rasaduri de rosii, ecologice, bineinteles.

Va invit si pe voi la o salata de vara pe blog-ul lui!



Pregatesc un articol de care sunt foarte mandra, pentru ca la prima vedere este un altfel de subiect si cred ca sunt multi care nu cunosc acea lume. Sper sa il termin astazi.

Intre timp, va anunt ca mai aveti 13 zile pana la incheierea concursului Blog Director! "ABC-ul gradinarului" poate fi a ta daca raspunzi la intrebarea "care credeti ca este sursa de poluare care distruge cel mai mult fauna si flora pamantului?".

5 comments:

Victoria spunea...

Ma bucur mult ca Mihai a acceptat invitatia de a intra in comunitatea noastra si ii urez si eu :"Bun venit!".

Rosii spunea...

multumesc mult pentru invitatie.

azi sunt foarte bucuros. a aparut prima gogonea. e mica-mica, dar proiectul meu incepe sa prinda forma. :)

Unknown spunea...

@ Vicky - sa fie intr-un ceas bun!

@ Mihai - sunt bucuroasa alaturi de tine si te incurajez simplu: "la cat mai multe gogonele, sa avem ce pune la toamna!".

Rosii spunea...

Silvia, am citit in bara laterala la stiati ca despre obtinerea rasadurilor din copili. In ce pune "ramura", in apa sau in pamant?

Unknown spunea...

Simona, cu blog-ul Floricele (http://floricele.wordpress.com/) are si raspunsul! De la ea am ideea cu rubrica "stiati ca..." si tot de la ea info-ul despre rosii, trandafiri si legumein lapte. Ii poti lasa un comentariu pe blog, in caz ca nu apuca sa citeasca aici astazi.

Eu cred ca in pamant, dar nu sunt sigura, pentru ca asta e primul an in care am rosii in gradina, deci nu e o parere avizata. :)

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2009 Blog Director de Gradinarit
Designed by csstemplatesmarket
Converted to Blogger by BloggerThemes.Net